Bij Meubelpootjes.be streven we ernaar om al onze klanten blij te maken met mooie producten. Daarbij draait het natuurlijk om de hoge kwaliteit van onze meubelpoten en tafelpoten, maar ook om de service die je van ons mag verwachten.
Heb je vragen over een bepaalde meubel- of tafelpoot of over onze producten in het algemeen? Neem dan gerust contact met ons op. Wij beantwoorden je vragen met plezier en adviseren je graag bij het maken van je keuze.
Contactformulier
Vul het formulier zo compleet mogeijk in zodat we je sneller en beter kunnen helpen.Veelgestelde vragen
We wijzen je graag op onze pagina met veelgestelde vragen. Hier kun je het antwoord op jouw vraag wellicht direct vinden. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
Status van je bestelling inzien
Wil je weten wat de status van je bestelling is? Log dan in in jouw account en ga naar 'Status bestelling'. Je krijgt uiteraard ook een 'Track & Trace' code van ons, waarmee je het aflevermoment in de gaten kunt houden.
Retourzendingen
Je kunt een retourzending eenvoudig aanmelden via je account.
Klachten
We hopen natuurlijk dat het nooit voorkomt, maar het kan zijn dat je ergens ontevreden over bent. Je kunt voor klachten altijd contact opnemen met onze klantenservice. Gebruik hiervoor het contactformulier hierboven, of stuur een mail aan klantenservice@meubelpootjes.be. Wanneer je een klacht hebt, kun je deze ook altijd aanmelden bij het Europees ODR platform via https://ec.europa.eu/odr.
Reactiesnelheid
Het is momenteel erg druk en ook wij hebben af en toe te maken met thuiswerken en quarantaineverplichtingen vanwege Covid-19. We streven ernaar om alle vragen binnen 1 werkdag te blijven beantwoorden. Echter, het kan voorkomen dat het iets langer duurt dan je van ons gewend bent.